Odzież reklamowa niebanalnym sposobem na promocję firmy

Właściciele firm doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak ważna w dzisiejszych czasach jest odpowiednie promowanie swoich towarów lub usług. Choć większość korzysta z tradycyjnych form reklamy, to doskonałym rozwiązaniem może okazać się również odzież robocza, która dodatkowo będzie posiadała logo firmy, jej nazwę czy krótką prezentację oferty.

Odzież dla pracowników

Zgodnie z polskim prawem pracodawca jest zobowiązany zapewnić pracownikowi odzież roboczą lub ochronną, jeśli podczas wykonywania obowiązków zawodowych jego prywatne ubranie może ulec zniszczeniu bądź gdy pracuje on w warunkach niebezpiecznych. Najczęściej w odzież roboczą wyposażeni są budowlańcy czy osoby, które pracują z materiałami promieniotwórczymi bądź żrącymi. Tymczasem pracodawcy coraz chętniej decydują się zapewnić odzież roboczą także w przypadku, gdy nie jest ona wymagana przez prawo. Zwykle przyjmuje ona formę odzieży reklamowej, którą zobowiązani są nosić wszyscy pracownicy firmy. W odzieży reklamowej często możemy zobaczyć fryzjerów, kosmetyczki, pracowników lokali gastronomicznych czy sklepów spożywczych. Odzież reklamowa pozwala przede wszystkim wyróżnić pracownika pośród tłumu klientów, a co więcej stanowi formę niebanalnej promocji firmy. 

Co zawiera odzież reklamowa?

Wybór odzieży reklamowej w każdym przypadku należy do pracodawcy. Zwykle decydują się oni na zakup firmowych koszulek, zimą zaś dla pracowników dostępne są również bluzy. Czasami pracownicy wyposażeni zostają również w spodnie firmowe, natomiast pracownice – w spódnice lub sukienki. Sam fakt, że każdy pracownik nosi w miejscu zatrudnienia elementy garderoby z logo firmy, pozwala budować pewnego rodzaju kulturę organizacyjną, a także świadomość marki. Co natomiast powinna zawierać odzież reklamowa? Tutaj ponownie – decyzja należy do pracodawców. Często korzystają oni z usług grafików, którzy pomagają im zaprojektować firmowe koszulki. Zasadniczo odzież reklamowa powinna posiadać przynajmniej logo firmy i jej nazwę. Ważne, aby znajdowały się one na przodzie koszulki czy bluzy. Czasami pracodawcy decydują się umieścić z tyłu krótki tekst, prezentujący ofertę danej firmy. Jest to dobre rozwiązanie, jednak należy pamiętać, aby nie przesadzać z nadmiarem słów oraz nie umieszczać w tekście danych kontaktowych, bowiem te mogą ulec zmianie.

Kto wykona odzież reklamową?

Firmy najczęściej zlecają wykonanie odzieży reklamowej podmiotom zewnętrznym. Z ofertą przedsiębiorstwa, które nie tylko dostarcza odzież reklamową, ale może również zająć się jej praniem, naprawą czy wymianą, można zapoznać się na stronie internetowej https://stapol.pl/. Warto pamiętać, że odzież reklamowa musi prezentować doskonałą jakość wykonania, bowiem dzięki temu nie trzeba jej zbyt często wymieniać, co pozwala w pewien sposób ograniczać koszty. Choć dostarczanie pracownikom odzieży reklamowej nie jest obowiązkowe (prawo wymaga jedynie dostarczania odzieży roboczej bądź ochronnej), to warto przemyśleć taką formę promocji swoich towarów lub usług. 

Więcej dowiesz się ze strony Stapol.pl o odzieży firmowej

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Related Posts