Firmowe kursy języka angielskiego

Kursy językowe to dobra inwestycja dla firmy. Ich zorganizowanie powinni rozważyć także przedsiębiorcy prowadzący niewielką działalność gospodarczą. W ten sposób przygotowuje się pracowników do bardziej profesjonalnego wykonywania obowiązków, a jednocześnie pokazuje im, że są ważnymi członkami zespołu.

Organizacja kursu językowego dla pracowników

Przeprowadzenie kursu językowego będzie znacznie prostsze, jeżeli firma skorzysta z usług profesjonalnej szkoły lingwistycznej. Taki podmiot organizuje nie tylko ogólne zajęcia, ale ma też doświadczenie w nauczaniu branżowego języka specjalistycznego. Może się to bardzo przydać, zwłaszcza gdy firma klienta działa na dynamicznie rozwijającym się rynku, a jej pracownicy mają regularne kontakty z zagranicznymi partnerami. Szczegółowy plan nauki, długość i częstotliwość zajęć ustala się indywidualnie. Lektorzy opracowują program po rozmowie z klientami. Sami pracownicy także powinni mieć coś do powiedzenia. Warto wziąć pod uwagę posiadaną przez nich wiedzę, specyfikę branży, a także oczekiwania uczestników. Kurs może natomiast odbywać się w centrum szkoleniowym, w siedzibie firmy zamawiającej szkolenie lub w innym, wcześniej ustalonym miejscu.

Zalety zaangażowania zespołu w naukę języka

Program kursów językowych wychodzi firmie na dobre. Dzięki niemu przedsiębiorstwo umacnia swoją pozycję w branży. Pracownicy stają się bardziej wydajni, czują się integralną częścią zespołu i rzadziej rezygnują z pracy. Wizerunek firmy poprawia się, jest ona bowiem postrzegana jako odpowiedzialny pracodawca. Poza tym dobrze dopasowane do potrzeb podwładnych kursy języka angielskiego – studium.com.pl oferuje zróżnicowaną ofertę zajęć – usprawniają codzienne funkcjonowanie firmy. Co prawda, pracownicy muszą wygospodarować czas na naukę, ale daje to wymierne rezultaty po ich powrocie do obowiązków. Przełamane zostają bariery językowe, rośnie też poczucie własnej wartości. Tak uzbrojeni podwładni osiągają lepsze wyniki w negocjacjach z zagranicznymi dostawcami, łatwiej im też zachęcić do współpracy potencjalnych klientów z innych krajów.

Pytanie nie powinno zatem brzmieć czy zorganizować pracownikom kursy językowe, ale jak zrobić to najlepiej? Jeżeli członkowie zespołu znają już obcą mowę, warto zainwestować w programy uzupełniające i specjalistyczne. A także zajęcia, dzięki którym podwładni utrzymają regularny kontakt z językiem. To ważne, jeżeli mają być stale gotowi do poważnych rozmów biznesowych oraz reprezentowania firmy na rynkach zagranicznych.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
Firmowe kursy języka angielskiego, 5.0 out of 5 based on 1 rating

Related Posts